Oldal tetejére

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola

Bajza Lenke Általános Iskola Zsámbok

djBajza Lenke Általános Iskola 2116 Zsámbok, Bajza Lenke tér 17.

Telephone: +36-28-592-045

e-mail: zsambokblisk@bajza-zsambok.sulinet.hu

Get Adobe Flash player

Kövess minket a facebookon

Comenius projekt

Az iskola neve: Bajza Lenke Általános Iskola PC 1501

Az iskola címe: 2116 Zsámbok Bajza Lenke tér 17.

Az iskola OM azonosítószáma:032388 

Az iskola fenntartója és működtetője a Dunakeszi Tankerületi Központ

Tanév megnevezése: 2017/2018      

Személyi feltételek

Pedagógusok által ellátott tantárgyak és szolgáltatások1

15 fő

Végzettség, szakképzettség

Tanítók

6 fő

1 fő főiskola, tanító, pedagógia műveltségi terület; PED.I.

1 fő főiskola, tanító ember és társadalom műveltségi terület, sonderpedagógus, GYES PED I.

1 fő főiskola, tanító, gyakorlatvezető tanító, szakvizsgázott pedagógus PED II.

1 fő főiskola, tanító, rajz szakos általános iskolai tanár, fejlesztő pedagógus PED.II.

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

TARTÓSAN TÁVOLLÉVŐ

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

(felsőben dolgozik)

Magyar nyelv és irodalom

3 fő

1 fő egyetem, magyar nyelv-és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár, főiskola: magyar-történelem szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus MESTERPEDAGÓGUS

1 fő főiskola magyar – orosz - angol szakos általános iskolai tanár PED.II.

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Matematika

2 fő

1 fő főiskola matematika- fizika-számítástechnika szakos általános iskolai tanár PED.II.

1 fő egyetem, okleveles matematikatanár, főiskola: matematika- ének-zene szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Történelem

2 fő

1 fő egyetem, magyar nyelv-és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár, főiskola, magyar-történelem szak, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus MESTERPEDAGÓGUS

1 fő egyetem történelemtanár

PED.I.

Angol nyelv

3 fő

1 fő főiskola magyar- orosz - angol szakos általános iskolai tanár, PED.I.

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II:

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

TARTÓSAN TÁVOLLÉVŐ

1 fő főiskola angol szakos nyelvtanár (óraadó)

PED.I.

Kémia

1 fő

1 fő főiskola biológia-kémia szakos általános iskolai tanár PED.I.

Biológia

1 fő

1 fő főiskola biológia-kémia szakos általános iskolai tanár PED.I.

Testnevelés

1 fő

1 fő főiskola testnevelőtanár és edző szakos általános iskolai tanár GYAKORNOK

Földrajz

2 fő

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

TARTÓSAN TÁVOLLÉVŐ

1 fő egyetem földrajztanár

PED.I.

Informatika

1 fő

1 fő főiskola matematika- fizika-számítástechnika szakos általános iskolai tanár PED.II.

Rajz

1 fő

1 fő tanító, rajz szakos általános iskolai tanár PED.II.

Ének-zene

1 fő

1 fő egyetem okleveles matematikatanár, főiskola: matematika- ének-zene szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Néptánc

1 fő

1 fő főiskola tanító és néptánctanár (óraadó) PED.I.

Napközis foglalkozás

2 fő

1 fő főiskola, szociálpedagógus, sonderpedagógus PED.I.

1 fő főiskola, szociálpedagógus PED.I.

 

 

 

Iskolatitkár

1 fő

Végzettség, szakképzettség

Iskolatitkár

1 fő

1 fő középiskolai érettségi

 NOMS

1 fő

Végzettség, szakképzettség

Pedagógiai asszisztens

1 fő

1 fő gimnáziumi érettségi

Technikai alkalmazottak száma

4 fő

Végzettség, szakképzettség

Takarítók

3 fő

3 fő szakiskolai végzettség

Karbantartó

1 fő

1 fő gimnáziumi érettségi

 Tanulócsoportok

 

Tanulócsoport megnevezése

Képzési típus

Tanuló

létszám

1.

1.osztály

Általános tantervű

17

2.

2.osztály

Általános tantervű

18

3.

3.osztály

Általános tantervű

20

4.

4.osztály

Általános tantervű

14

5.

5.osztály

Általános tantervű

21

6.

6.osztály

Általános tantervű

21

7.

7.osztály

Általános tantervű

21

8.

8.osztály

Általános tantervű

22

 

Tanulólétszám

154 fő

 

 

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2016-ban

 

Kompetencia terület

Országos átlag (megbízhatósági tartomány)

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény (megbízhatósági tartomány)

6. évfolyam

Szövegértés

1494 (1493-1496)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1387 (1313-1467)

Matematika

1486 (1485-1487)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1472 (1391-1549)

8. évfolyam

Szövegértés

1568 (1567-1569)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1524 (1462-1678)

Matematika

1597 (1596-1598)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1584 (1549-1618)

 

 

 

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2015-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1488

1262-1435

1355

Matematika

1497

1313-1509

1404

8. évfolyam

Szövegértés

1567

1459

1482*

Matematika

1618

1523

1541*

 * jobb az eredmény az elvárhatónál

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2014-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1481

1427-1432

1446*

Matematika

1491

1454-1458

1517*

8. évfolyam

Szövegértés

1557

1481

1545*

Matematika

1617

1531

1620*

 * jobb az eredmény az elvárhatónál

* jobb az eredmény az országos átlagnál

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2013-ban

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1497

1426-1430

1382

Matematika

1489

1434-1438

1427

8. évfolyam

Szövegértés

1555

1501

1553*

Matematika

1620

1588

1668*

  Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2012-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1472

1366-1437

1402

Matematika

1489

1329-1472

1384

8. évfolyam

Szövegértés

1567

1449

1510*

Matematika

1612

1533

1573*

 Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2011-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1465

1428-1429

1379

Matematika

1486

1453-1455

1437

8. évfolyam

Szövegértés

1577

1585-1593

1610*

Matematika

1601

1611-1615

1551

 

Lemorzsolódás 2016/2017-es tanévben

 

Alsó tagozat

Felső tagozat

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Létszám

19

19

14

19

20

23

23

15

1 tantárgy

0

0

1

0

1

2

1

2

2 tantárgy

0

0

0

0

1

1

1

1

3 tantárgy

0

0

0

1

0

2

1

1

3-nál

több tantárgy

3

0

0

0

0

1

1

0

Összesen:

3

0

1

1

2

6

4

4

Bukások %-ban

16

0

7

5

10

26

17

27

 Továbbtanulók

Megnevezés

Évfolyam

2016/2017. tanév

2017/2018. tanév

 

%

%

Gimnázium

0

0

 

 

Szakgimnázium

7

47

 

 

Szakközépiskola

8

53

 

 

Nem tanul tovább

0

0

 

 

Megnevezés

Évfolyam

2014/2015. tanév

2015/2016. tanév

 

%

%

Gimnázium

8

40

1

5%

Szakközépiskola

4

20

16

76%

Szakiskola

8

40

4

19%

Nem tanul tovább

0

0

0

0

Megnevezés

Évfolyam

2011/2012. tanév

2013/2014. tanév

 

%

%

Gimnázium

7

28

2

11

Szakközépiskola

9

36

5

28

Szakiskola

9

36

11

61

Nem tanul tovább

0

0

0

0

 Megnevezés

Évfolyam

2009/2010. tanév

2010/2011. tanév

 

%

%

Gimnázium

4

15

11

55

Szakközépiskola

9

33

6

30

Szakiskola

14

52

3

15

Nem tanul tovább

0

0

0

0

Továbbtanulók után-követése

Nyolc tanulónkról érkezett visszajelzés a középiskolákból:

1.           tanuló: tanulmányi átlaga a 2015/16-os tanévben: 3,46

2.           tanuló:

magatartás

szorgalom

példás

magyar nyelv

közepes

magyar irodalom

angol nyelv

matematika

történelem

jeles

katolikus hittan

jeles

biológia

jeles

fizika

közepes

kémia

jeles D

földrajz

jeles D

ének

jeles

rajz

jeles

informatika

jeles

technika, életvitel és gyakorlat

jeles

testnevelés

jeles

3.               tanuló

magyar nyelv

magyar irodalom

angol nyelv

közepes

német

közepes

matematika

elégséges

történelem

jeles

biológia

közepes

fizika

elégséges

kémia

közepes

földrajz

ének

jeles

rajz és vizuális kultúra

elégséges

informatika

elégséges

önvédelem

testnevelés

jeles

magatartás

példás

szorgalom

4.     tanuló

magatartás

szorgalom

magyar nyelv és irodalom

jeles

angol nyelv

francia

4

matematika

közepes

informatika

testnevelés

5.     tanuló

magatartás

példás

szorgalom

példás

magyar nyelv és irodalom

közepes

angol nyelv

közepes

matematika

történelem

közepes

biológia-egészségtan

egészségügyi alapismeretek

földünk és környezetünk

ének-zene

jeles

ápolástan-gondozástan

klinikai ismeretek

testnevelés

közepes

fizika

közepes

6.     tanuló

angol

4

biológia

4

dráma és tánc

4

ének-zene

5 D

fizika

4

földrajz

5

francia

5

informatika

4

magyar irodalom

4

kémia

4

magyar nyelv

4

matematika

4

testnevelés

5

történelem

3

vizuális kultúra

5

átlag

4,26

7.     tanuló

magatartás

rossz

szorgalom

hanyag

kommunikáció-magyar nyelv és irodalom

jeles

angol nyelv

elégtelen

matematika

elégséges

társadalomismeret

elégséges

természetismeret

elégséges

testnevelés és sport

közepes

informatika

munkahelyi egészség és biztonság

elégtelen

félkésztermék technológiája

elégtelen

8.     tanuló

magatartás

rossz

szorgalom

hanyag

kommunikáció-magyar nyelv és irodalom

közepes

angol nyelv

elégtelen

matematika

elégséges

társadalomismeret

elégtelen

természetismeret

elégtelen

testnevelés és sport

informatika

közepes

munkahelyi egészség és biztonság

elégtelen

félkésztermék technológiája

elégtelen

Tanórán kívüli programok (ingyenesen igénybe vehető közoktatási szolgáltatások)

 Sorsz.:

Foglalkozás

 

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Felzárkóztató óra magyarból, matematikából

1-8. évfolyam

16 óra

3.

Magyar felvételi előkészítő

7.,8.  évfolyam

1 óra

4.

Matematika felvételi előkészítő

7.,8. évfolyam

1 óra

5.

Leány kosárlabda

5-8. évfolyam

1 óra

6.

Fiú labdarúgás

5-8. évfolyam

1 óra

7.

Énekkar

5-8. évfolyam

1,5 óra

 

 

Összesen:

21,5 óra

 Sorsz:

Foglalkozás

 

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Néptánc

1. évfolyam

1 óra

2.

Néptánc

2. évfolyam

1 óra

3.

Néptánc

3. évfolyam

1 óra

4.

Néptánc

4. évfolyam

1 óra

 

 

Összesen:

4 óra

 Sorsz.:

Foglalkozás

 

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Napközis csoport

1. évfolyam

23 óra

2.

Napközis csoport

2., 3. évfolyam

23 óra

3.

Tanulószoba

4-5. évfolyam

15 óra

4.

Tanulószoba

6-8. évfolyam

15 óra

5.

Gyógypedagógiai megsegítés

1-8 évfolyam

5 óra

6.

Fejlesztő foglalkozás

1-8 évfolyam

22 óra

7.

Logopédiai foglalkozás

1-4 évfolyam

5 óra

 Hétvégi házi feladat és írásbeli dolgozatok szabályai:

A házi feladatok mennyisége és tartalma évfolyamonként változik.

Szempontok:

Egyénileg a tanuló képes legyen megoldani

Az időráfordítás ne haladja meg első évfolyamon a 30 percet, 7-8. évfolyamon a 90 percet, a többi évfolyamon, ezekhez az arányokhoz igazodunk.

Az írásbeli feladatok mennyisége ellenőrizhető legyen a tanítási óra elején.

A szünetek idejére több feladat nem adható.

A hétvégére adott házi feladatok mennyisége nem haladhatja meg a hét közbeni házi feladatok mennyiségét.

Egyéni feladatok (kiselőadás, beszámoló, házi dolgozat) elvégzésére minimum egy hét rendelkezésre álló időt kell biztosítani.

Írásbeli számonkérés:

Szempontok

Írásbeli beszámoltatás funkciói, annak típusai szerint: röpdolgozat, záró dolgozat, témazáró dolgozat, mérőteszt, esszé stb.

Az egyes írásbeli beszámoltatás típusszerinti gyakorisága: tanítási óránként, félév és évvégén, tematikus egységek lezárásaként stb.

Az egyes beszámoltatási típusok rendje: röpdolgozat, max. 15 perc, témazáró dolgozat max.2x45 perc stb.

Az egyes beszámoltatási formák értékelésben betöltött szerepe: a röpdolgozat felelet értékű.

Az írásbeli beszámoltatás korlátozása: témazáró dolgozat előre bejelentve egy napon maximum kettő írathat. 

 

Az iskolai tanév 2017. szeptember 1-jétől 2018. augusztus 31-ig tart.

Eseménynaptár

December 2017
H K Sz Cs P Szo V
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31