Oldal tetejére

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola
Bajza Lenke Általános Iskola

Bajza Lenke Általános Iskola Zsámbok

djBajza Lenke Általános Iskola 2116 Zsámbok, Bajza Lenke tér 17.

Telephone: +36-28-592-045

e-mail: zsambokblisk@bajza-zsambok.edu.hu

Get Adobe Flash player

Az iskola neve: Bajza Lenke Általános Iskola PC 1501

Az iskola címe: 2116 Zsámbok Bajza Lenke tér 17.

Az iskola OM azonosítószáma:032388 

Az iskola fenntartója és működtetője a Dunakeszi Tankerületi Központ

Tanév megnevezése: 2020/2021      

A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program.

Az iskola honlapján, az alapdokumentumok között megtalálható.

www.iskola.zsambok.hu

 

A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége

A betöltött munkakörök alapján a nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége

 

Pedagógusok által ellátott tantárgyak és szolgáltatások1

15 fő

Végzettség, szakképzettség

Tanítók

6 fő

1 fő főiskola, tanító, pedagógia műveltségi terület; PED.I.

1 fő főiskola, tanító ember és társadalom műveltségi terület, sonderpedagógus, PED I.

1 fő főiskola, tanító, gyakorlatvezető tanító, szakvizsgázott pedagógus PED II.

1 fő főiskola, tanító, rajz szakos általános iskolai tanár, fejlesztő pedagógus PED.II.

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

(felsőben dolgozik)

Magyar nyelv és irodalom

2 fő

1 fő egyetem, magyar nyelv-és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár, főiskola: magyar-történelem szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus MESTERPEDAGÓGUS

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Matematika

2 fő

1 fő főiskola matematika- fizika-számítástechnika szakos általános iskolai tanár PED.II.

1 fő egyetem, okleveles matematikatanár, főiskola: matematika- ének-zene szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Történelem

2 fő

1 fő egyetem, magyar nyelv-és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár, főiskola, magyar-történelem szak, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus MESTERPEDAGÓGUS

1 fő egyetem történelemtanár, földrajztanár PED.I.

Angol nyelv

2 fő

1 fő tanító főiskola, angol műveltség terület; magyar nyelv és irodalom műveltség terület, angol szakos általános iskolai tanár; nyelv-és beszédfejlesztő pedagógus, szakvizsgázott pedagógus PED.II:

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

Kémia

1 fő

1 fő főiskola biológia-kémia szakos általános iskolai tanár PED.II.

Biológia

1 fő

1 fő főiskola biológia-kémia szakos általános iskolai tanár PED.I.

Testnevelés

1 fő

1 fő főiskola sportszervező GYAKORNOK

Földrajz

2 fő

1 fő tanító főiskola, ember-és társadalomismeret műveltségterület; földrajz szakos általános iskolai tanár, szakvizsgázott pedagógus kétnyelvű nyelvtanító (angol) szakterületen  PED.I.

1 fő egyetem földrajztanár, történelemtanár PED.I.

Informatika

1 fő

1 fő főiskola matematika- fizika-számítástechnika szakos általános iskolai tanár PED.II.

Rajz

1 fő

1 fő tanító, rajz szakos általános iskolai tanár PED.II.

Ének-zene

1 fő

1 fő egyetem okleveles matematikatanár, főiskola: matematika- ének-zene szakos általános iskolai tanár, közoktatási vezető, szakvizsgázott pedagógus PED.II.

Néptánc

1 fő

1 fő főiskola tanító és néptánctanár (óraadó) PED.I.

Napközis foglalkozás

2 fő

1 fő főiskola, szociálpedagógus, sonderpedagógus PED.II.

1 fő főiskola, szociálpedagógus PED.I.

Tanulószoba

2 fő

1 fő egyetem földrajztanár, történelemtanár PED.I.

 

Iskolatitkár

1 fő

Végzettség, szakképzettség

Iskolatitkár

1 fő

1 fő középiskolai érettségi

 NOMS

1 fő

Végzettség, szakképzettség

Pedagógiai asszisztens

1 fő

1 fő gimnáziumi érettségi (félállásban)

Pszichológus

1 fő

1 fő egyetem pszichológus (heti 4 órában)

Technikai alkalmazottak száma

4 fő

Végzettség, szakképzettség

Takarítók

3 fő

3 fő szakiskolai végzettség

Karbantartó

1 fő

1 fő gimnáziumi érettségi

 Tanulócsoportok

 

Tanulócsoport megnevezése

Képzési típus

Tanuló

létszám

1.

1.osztály

Általános tantervű

27

2.

2.osztály

Általános tantervű

19

3.

3.osztály

Általános tantervű

18

4.

4.osztály

Általános tantervű

17

5.

5.osztály

Általános tantervű

18

6.

6.osztály

Általános tantervű

24

7.

7.osztály

Általános tantervű

16

8.

8.osztály

Általános tantervű

19

 

Tanulólétszám

158

 

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2019-ben

Az intézmény létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

Tanulók száma

Összesen

A jelentésben szereplők

6.

általános iskola

19

13

8.

általános iskola

21

18

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

Az intézményben

Országosan

Matematika

6.

1440 (1358;1527)

1495 (1494;1496)

8.

1661 (1592;1760)

1624 (1623;1625)

Szövegértés

6.

1462 (1378;1543)

1499 (1498;1500)

8.

1540 (1439;1623)

1608 (1607;1610)

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési

forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

   

8.

   

Szövegértés

6.

   

8.

   

 A telephelyeredménye nem különbözik szignifikánsan az elvárhatótól

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2018-ban

Az intézmény létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

Tanulók száma

Összesen

A jelentésben szereplők

6.

általános iskola

21

19

8.

általános iskola

22

19

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

Az intézményben

Országosan

Matematika

6.

1416 (1362;1486)

1499 (1498;1499)

8.

1506 (1443;1602)

1614 (1613;1616)

Szövegértés

6.

1415 (1332;1489)

1492 (1491;1493)

8.

1465 (1366;1543)

1602 (1601;1603)

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési

forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

   

8.

   

Szövegértés

6.

   

8.

   

 A telephelyeredménye nem különbözik szignifikánsan az elvárhatótól

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2017-ben

Az intézmény létszámadatai

Évfolyam

Képzési forma

Tanulók száma

Összesen

A jelentésben szereplők

6.

általános iskola

23

20

8.

általános iskola

15

10

Átlageredmények

Mérési terület

Évfolyam

Átlageredmény (megbízhatósági tartomány)

Az intézményben

Országosan

Matematika

6.

1489 (1405;1580)

1497 (1496;1498)

8.

1474 (1338;1596)

1612 (1611;1613)

Szövegértés

6.

1417 (1332;1514)

1503 (1502;1505)

8.

1379 (1279;1493)

1571 (1570;1572)

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében

Mérési terület

Évfolyam

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest

Országos regresszió alapján

A megfelelő képzési

forma/településtípus

telephelyeire illesztett regresszió alapján

Matematika

6.

   

8.

   

Szövegértés

6.

   

8.

   

 A telephelyeredménye nem különbözik szignifikánsan az elvárhatótól

 

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2016-ban

 

Kompetencia terület

Országos átlag (megbízhatósági tartomány)

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény (megbízhatósági tartomány)

6. évfolyam

Szövegértés

1494 (1493-1496)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1387 (1313-1467)

Matematika

1486 (1485-1487)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1472 (1391-1549)

8. évfolyam

Szövegértés

1568 (1567-1569)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1524 (1462-1678)

Matematika

1597 (1596-1598)

Az iskola eredménye szignifikánsan az elvárható tartományában van

1584 (1549-1618)

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2015-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1488

1262-1435

1355

Matematika

1497

1313-1509

1404

8. évfolyam

Szövegértés

1567

1459

1482*

Matematika

1618

1523

1541*

 * jobb az eredmény az elvárhatónál

Kompetenciamérés 6., 8. és évfolyamon 2014-ben

Kompetencia terület

Országos átlag

Elvárható eredmény

Intézményi tényleges eredmény

6. évfolyam

Szövegértés

1481

1427-1432

1446*

Matematika

1491

1454-1458

1517*

8. évfolyam

Szövegértés

1557

1481

1545*

Matematika

1617

1531

1620*

 * jobb az eredmény az elvárhatónál

* jobb az eredmény az országos átlagnál

A lemorzsolódási mutatószámunk a 2019/2020-as tanév végén 7%.

A lemorzsolódási mutatószámunk 2018/2019 végén 12,7 % volt.

Lemorzsolódás 2018/2019-es tanévben

 

Alsó tagozat

Felső tagozat

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Létszám

17

14

18

23

15

19

23

21

1 tantárgy

0

1

1

0

0

0

1

0

2 tantárgy

0

0

0

0

1

0

0

0

3 tantárgy

0

0

0

0

0

0

1

0

évfolyamot ismétel

0

0

0

0

0

0

2

0

Összesen:

0

1

1

0

1

0

4

0

Bukások %-ban

0

10%

10%

0

10%

0

17%

0

 

Továbbtanulók

Megnevezés

Évfolyam

2019/2020. tanév

2018/2019. tanév

 

%

%

Gimnázium

4

22%

6

29%

Szakgimnázium

8

44%

9

42%

Szakközépiskola

5

28%

6

29%

Nem tanul tovább

1

6%

0

0

Megnevezés

Évfolyam

2016/2017. tanév

2017/2018. tanév

 

%

%

Gimnázium

0

0

4

17

Szakgimnázium

7

47

9

39

Szakközépiskola

8

53

10

43

Nem tanul tovább

0

0

0

0

Megnevezés

Évfolyam

2014/2015. tanév

2015/2016. tanév

 

%

%

Gimnázium

8

40

1

5%

Szakközépiskola

4

20

16

76%

Szakiskola

8

40

4

19%

Nem tanul tovább

0

0

0

0

Továbbtanulók után-követése

Négy tanulónkról érkezett visszajelzés középiskoláikból.

Tanórán kívüli programok (ingyenesen igénybe vehető közoktatási szolgáltatások)

 Sorsz.:

Foglalkozás

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Felzárkóztató óra magyarból, matematikából

1-8. évfolyam

16 óra

3.

Magyar felvételi előkészítő

7.,8.  évfolyam

1 óra

4.

Matematika felvételi előkészítő

7.,8. évfolyam

1 óra

5.

Angol felvételi előkészítő

7.,8. évfolyam

1 óra

5.

Tehetséggondozás

1.-4. évfolyam

1 óra

6.

Hip-hop

4-8. évfolyam

1 óra

7.

Fiú labdarúgás

4-8. évfolyam

1 óra

8.

Énekkar

5-8. évfolyam

1,5 óra

9.

Alsós tömegsport

1-4. évfolyam

1 óra

10.

Felsős tömegsport

5-8. évfolyam

1 óra

 

 

Összesen:

26,5 óra

 Sorsz:

Foglalkozás

 

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Néptánc

1. évfolyam

1 óra

2.

Néptánc

2. évfolyam

1 óra

3.

Néptánc

3. évfolyam

1 óra

4.

Néptánc

4. évfolyam

1 óra

 

 

Összesen:

4 óra

 Sorsz.:

Foglalkozás

 

Érintett évfolyam

Heti óraszám

1.

Napközis csoport

1.,2. évfolyam

23 óra

2.

Napközis csoport

3., 4. évfolyam

23 óra

3.

Tanulószoba

5-8. évfolyam

15 óra

5.

Gyógypedagógiai megsegítés

1-8 évfolyam

5 óra

6.

Fejlesztő foglalkozás

1-8 évfolyam

12 óra

7.

Logopédiai foglalkozás

1-4 évfolyam

5 óra

8.

Pszichológus

1-8. évfolyam

4 óra

Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményeit a helyi tanterv tartalmazza, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje:

Iskolánkban az alábbi tanulmányok alatti vizsgákat szervezzük:

·       osztályozó vizsga,

·       pótló vizsga,

·       javítóvizsga.

Osztályozó vizsgát kell tennie a tanulónak a félévi és a tanév végi osztályzat megállapításához, ha a tanórai foglalkozásokon való részvétel alól fel volt mentve, engedély alapján egy vagy több tantárgy tanulmányi követelményének egy tanévben vagy az előírtnál rövidebb idő alatt tehet eleget, ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet, ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen egy adott tantárgyból a tanítási órák harminc százalékát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet.

Pótló vizsgát tehet a tanuló, ha valamely vizsgáról neki fel nem róható okból elkésik, távol marad, vagy a megkezdett vizsgáról engedéllyel eltávozik, mielőtt a válaszadást befejezné.

Javítóvizsgát tehet a tanuló, ha a tanév végén – legfeljebb három tantárgyból – elégtelen osztályzatot kapott.

A tanulmányok alatti vizsgákat a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet előírásaiban szereplő szabályok szerint kell megszervezni.

A vizsgák időpontját, helyét és követelményeit az érintett tanulók szüleivel osztályozó vizsga esetén a vizsgák időpontja előtt legalább egy hónappal,javítóvizsga esetén a tanév végén (bizonyítványosztáskor), de legkésőbb egy hónappal előtte közölni kell.

Az osztályozó és javítóvizsgák követelményeit az iskola helyi tantervében (a kerettantervben) szereplő követelmények alapján a nevelők szakmai munkaközösségei, illetve – amelyik tantárgynál nincs munkaközösség – a szaktanárok állapítják meg.

A tanulmányok alatti vizsgákon az alábbi tantárgyakból kell írásbeli, szóbeli vagy gyakorlati vizsgarészeket tenniük a tanulóknak:

TANTÁRGY

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

GYAKORLATI

VIZSGA

ALSÓ TAGOZAT

Magyar nyelv

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Magyar irodalom

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Angol nyelv

 

SZÓBELI

 

Matematika

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Etika

 

SZÓBELI

 

Környezetismeret

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Ének-zene

 

 

GYAKORLATI

Vizuális kultúra

 

 

GYAKORLATI

Életvitel és gyakorlat

 

 

GYAKORLATI

Testnevelés és sport

 

 

GYAKORLATI

FELSŐ TAGOZAT

Magyar nyelv

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Magyar irodalom

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Angol nyelv

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Matematika

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Etika

 

SZÓBELI

 

Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Természetismeret

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Fizika

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Kémia

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Biológia-egészségtan

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Földrajz

ÍRÁSBELI

SZÓBELI

 

Ének-zene

 

SZÓBELI

GYAKORLATI

Hon- és népismeret

 

SZÓBELI

 

Vizuális kultúra

 

 

GYAKORLATI

Informatika

 

SZÓBELI

GYAKORLATI

Technika, életvitel és gyakorlat

 

 

GYAKORLATI

Testnevelés és sport

 

 

GYAKORLATI

 

 

A nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje, éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai

Az iskola épülete szorgalmi időben hétfőtől péntekig reggel 7.30 órától délután 19.00 óráig tart nyitva. Az iskola vezetőjével történt előzetes egyeztetés alapján az épület ettől eltérő időpontban, illetve szombaton és vasárnap is nyitva tartható. Szorgalmi időben hétfőtől péntekig a nyitvatartás idején belül reggel 7.30 óra és délután 15.30 óra között az iskola vezetőjének vagy helyettesének az iskolában kell tartózkodnia. A reggeli nyitvatartás kezdetétől az ügyeletes nevelők, a délután távozó vezető után a foglalkozást tartó pedagógus felelős az iskola működésének rendjéért, valamint ő jogosult és köteles a szükségessé váló intézkedések megtételére. Amennyiben az intézményvezető vagy helyettese rendkívüli és halaszthatatlan ok miatt nem tud az iskolában tartózkodni, az esetleges szükséges intézkedések megtételére az állandó helyettesítő, az iskolatitkár jogosult. Amennyiben ő sem tartózkodik az intézményben, akkor az intézményvezető a nevelőtestület egyik tagját bízza meg a feladattal. Ekkor a megbízást írásba kell foglalni, és a dolgozók tudomására hozni.

I.               A tanév helyi rendje:      

A 2019/2020. tanévben a tanítási év első tanítási napja 2019. szeptember 2. (hétfő) és utolsó tanítási napja 2020. június 15. (hétfő). A tanítási napok száma száznyolcvan nap.

A tanítási év első féléve 2020. január 24-ig tart. Az iskolák 2020. január 31-ig értesítik a tanulókat, kiskorú tanuló esetén a szülőket az első félévben elért tanulmányi eredményekről.

A tanítási évben – a tanítási napokon felül – a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra az általános iskolában hat munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról – a nevelőtestület véleményének kikérésével – az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap kizárólag pályaorientációs célra használható fel.

Tanítás nélküli munkanapok felhasználása:

 

1.     Nevelőtestületi továbbképzés szeptember 30. (hétfő)

2.     Nevelőtestületi továbbképzés október 1. (kedd)

3.     Igazgatói szünet december 14. (szombat)

4.     József Attila verseny (döntő) 2020. április 8.  (szerda)

5.     DÖK nap: Gyereknap 2020. június 10. (szerda)

6.     Pályaorientációs nap: 2020. június 11. (csütörtök)

Munkanap-áthelyezések:

a) december 7., szombat munkanap
december 24., kedd pihenőnap
b) december 14., szombat munkanap
december 27., péntek pihenőnap

c) 2020. június 15. (hétfő) igazgatói szünet. Ezt a napot május 9-én (szombaton) dolgozzuk le.

Az őszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2019. október 25. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2019. november 4.(hétfő).

A téli szünet előtti utolsó tanítási nap 2019. december 20. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2020. január 6.(hétfő).

A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2020. április 7. (kedd), a szünet utáni első tanítási nap 2020. április 15. (szerda).

II.             A 2020/2021-es tanév programjai:

Időpont

Esemény

Felelős

Szeptember

08. 31.

Évnyitó

Seresné Velkei Bernadett

Lapu Márta

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

09.01.

Faliújságot készít az 1. osztály

Seresné Velkei Bernadett

01.

Szakköri jelentkezések

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

Osztályfőnökök

01.-04.

Szülői értekezletek

A 8. osztályos tanulók és szülők tájékoztatása a felvételi eljárás rendjéről

Osztályfőnökök

Lapu Márta

01.

A szakkörök indítása

Szakkörök vezetői

01.

A Tóth Alapítvány meghirdetése

Szigetiné Simon Rozália

10.

Az oktatásért felelős miniszter pályázatot hirdet az Arany János Tehetséggondozó Programba, az Arany János Kollégiumi Programba, valamint az Arany János Kollégiumi-Szakközépiskolai Programba történő jelentkezésről.

Drabos Sándorné

7.-11.

SzSzK, Alapítvány, Intézményi tanács tájékoztatása

Intézményvezető

18.

TŰZRIADÓ

Intézményvezető

21.

A 8. oszt. tanulók számára a pályaválasztást megalapozó kompetenciák vizsgálata (Az OH informatikai rendszerén keresztül)

Határidő vége: október 12.

Lapu Márta

23.

14.00

Honismereti vetélkedő

Osztálykeretben

Szigetiné Simon Rozália

Felsős osztályfőnökök

25.

Magyar Diáksport Napja

(Az egészségtudatos gondolkodás és iskolai mozgástevékenységek témanap)

Polgár Lilla

30.

A tanmenetek leadási határideje

Őszi Erika

 

Szüreti felvonulás 14.00 Nem veszünk részt

Intézményvezető

Október

01.

Zenei világnap

Őszi Erika

01.

Faliújságot készít a 2. osztály

Vas Edit

05.

Iskolagyűlés

Intézményvezető

05.

Munkaértekezlet

Intézményvezető

06.

Megemléke                     Megemlékezés osztálykeretben az aradi vértanúkról

Osztályfőnökök

 

Őszi papírgyűjtés

Simon Szabolcs

09.

Az első osztályos DIFER mérésre javasolt tanulók. Az igazgatók a Hivatal által meghatározott módon jelentik a Hivatalnak az érintett tanulók létszámát.

Seresné Velkei Bernadett

22.

Nemzeti ünnepünkre emlékezünk osztálykeretben

osztályfőnökök

22.

Az őszi szünet előtti utolsó tanítási nap

Intézményvezető

22.

Jelenteni az Oktatási Hivatalnak a DIFER vizsgálatban érintett tanulók létszámát.

Intézményvezető

25.

A téli időszámítás kezdete

 

31.

Az általános iskola tájékoztatja a nyolcadikos tanulókat a felvételi eljárás rendjéről.

Az általános iskola tájékoztatja a hetedik évfolyamra járó tanulók szüleit arról, hogy gyermekük iskoláztatásával kapcsolatos kérdésben a szülőknek közösen kell dönteniük, valamint arról, hogy ha az iskolaválasztással kapcsolatban a szülők, vagy a szülő és a gyermek között vita van, annak eldöntése a gyámhatóság hatáskörébe tartozik, és gyermekük felvételi lapjait az általános iskolának a gyámhatósági döntés szerint kell továbbítania.

Lapu Márta

November

10.23-11-01.

Őszi szünet

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

11.02.

Az őszi szünet utáni első tanítási nap

Intézményvezető

02.

Faliújságot készít a 3. osztály

 

16.

Az Oktatási Hivatal közzéteszi a 6 és 8 évfolyamos gimnáziumi felvételit szervező gimnáziumok, továbbá a nyolcadik évfolyamosok számára írásbeli felvételit szervező középfokú intézmények jegyzékét.

Vas Edit

Zsolnai Nagy Zsuzsa

Lapu Márta

20.

Megküldeni az OH részére az országos kompetenciaméréshez szükséges adatokat.

Zsolnai Nagy Zsuzsa

Intézményvezető

December

01.

Faliújságot készít a 4. osztály

Vas Edit

04.

A tanulók jelentkezése a központi írásbeli felvételi vizsgára közvetlenül a központi írásbeli felvételi vizsgát szervező – az Arany János Tehetséggondozó Programra történő pályázat benyújtása esetén a pályázatban megjelölt – intézménybe.

Lapu Márta

04.

A DIFER vizsgálatok elvégzésének határideje

Seresné Velkei Bernadett

07.-11.

Mikulás klubdélutánok

Osztályfőnökök

07.-11.

Nyugdíjas dolgozóink megajándékozása

Intézményvezető

11.

Az Arany János Tehetséggondozó Programra történő pályázatok benyújtása.

Szilágyiné Márkus Mária

12.

Tanítás nincs.

Dunakeszi Tankerületi Pedagógiai Nap: szombat: munkanap-áthelyezés (december 24. csütörtöki nap ledolgozása)

Intézményvezető

18.

A téli szünet előtti utolsó tanítási nap

Intézményvezető

19.-03.

Téli szünet

Intézményvezető

Január

04.

A téli szünet utáni első tanítási nap

Intézményvezető

04.

Faliújságot készít az 5. osztály

Szilágyiné Márkus Mária

04.

Iskolagyűlés

Intézményvezető

11.

A NETFIT vizsgálatok megkezdése az 5-8. évfolyamokon (április 23-ig)

Polgár Lilla

13.

Nyelvöltögető- játékos nyelvi vetélkedő

felsősöknek osztálykeretben

Szigetiné Simon Rozália

     

 

22.

Félévi osztályozó értekezlet

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

     

22.

Az első félév utolsó tanítási napja.

Az első félév vége

 
     

23.

10.00

Egységes felvételi írásbeli vizsgák a kilencedik évfolyamos általános tantervű képzésre az érintett középfokú intézményekben

Lapu Márta

25.

A második félév első tanítási napja

A félévi eredmények véglegesítése az e-naplóban

Osztályfőnökök

28.

14.00

A pótló írásbeli felvételi vizsgák ideje

Lapu Márta

25.-29.

A féléves munka értékelése

Osztályfőnökök

Február

01.

Faliújságot készít a 6. osztály

Zsolnai Nagy Zsuzsa

01.

Félévi nevelőtestületi értekezlet - online

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

08.

A központi írásbeli felvételi eredményéről értesítik a tanulókat

Lapu Márta

11.

Farsangi bál a tanulóknak - osztálykeretben

Simon Szabolcs  DÖK

Osztályfőnökök

19.

A 8. osztályosok felvételi lapjainak megküldési határideje

Lapu Márta

23.

A szóbeli felvételik kezdete

Lapu Márta

25.

A kommunista diktatúrák áldozatainak emléknapja

Bacsó Péter: A tanú

Simon Szabolcs

Lapu Márta

Március

01.

Faliújságot készít a 7. osztály

Iskolagyűlés

Drabos Sándorné

     

01.-5.

Pénz7mpénzügyi és vállalkozói témahét

Drabos Sándorné

01.

Munkaértekezlet, fogadóóra

Intézményvezető

Tantestület

12.

A szóbeli felvételik záró napja

Lapu Márta

14.

Ideiglenes felvételi jegyzék

Lapu Márta

15.

Nemzeti ünnep

Szigetiné Simon Rozália

 

Egészséghét (óvoda, iskola)

Zsolnai Nagy Zsuzsa

22.-23.

A tanulói adatlapok módosítási lehetősége

Lapu Márta

22-26.

Digitális témahét

Szilágyiné Márkus Mária

24.

A módosított adatlapok megküldése a Hivatalnak

Lapu Márta

     

31.

A tavaszi szünet előtti utolsó tanítási nap.

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

31.

Tojásfa díszítés

 

04.01.-04. 06.

Tavaszi szünet

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

Április

07.

A tavaszi szünet utáni első tanítási nap

Intézményvezető

07.

Iskolagyűlés, munkaértekezlet

Intézményvezető

07.

Faliújságot készít a 8. osztály

Lapu Márta

09.

„Szépség koldusa” József Attila online

verseny

Versmondóverseny az alsóban osztálykeretben

Tanítás nélküli munkanap

Szigetiné Simon Rozália

Alsós osztályfőnökök

15.-16.

Beiratkozás

Intézményvezető

16.

A Holokauszt áldozatainak emléknapja

Steven Spielberg: Schindler listája

 

19-23.

Fenntarthatósági Témahét

Zsolnai Nagy Zzuzsa

23.

A NETFIT vizsgálatok befejezése

Polgár Lilla

 

„Sulizsák” akció

Simon Szabolcs DÖK

30.

A középiskolák értesítése a felvételről vagy elutasításról

Lapu Márta

30.

Májusfa díszítés

 

30.

A tankönyvrendelés lezárása  KELLO felületén

Lapu Márta

Május

2.

Anyák napja- ajándékok készítése az édesanyáknak

Osztályfőnökök

10.

Madarak, fák napja

 

19.

Idegen nyelvi mérés angol nyelvből a 6. és a 8. évfolyamon

Drabos Sándorné

Zsolnai Nagy Zsuzsa

26.

Kompetenciamérés a 6.-8. évfolyamon olvasás- szövegértésből és matematikából

Zsolnai Nagy Zsuzsa

Lapu Márta

28.

A hittan és etika választás határideje

Osztályfőnökök

28.

A NETFIT vizsgálatok eredményeinek felvitele az informatikai rendszerbe

Polgár Lilla

Június

05.31.-06.01.

A nyolcadik osztályosok vizsgája

Intézményvezető

Lapu Márta

4.

Nemzeti összetartozás napja

 

6.

Pedagógusnap

A nyugdíjas pedagógusaink köszöntése

Intézményvezető

7.

A Tóth Alapítvány pályamunkáinak elbírálása

Szigetiné Simon Rozália

8.

14.00

Osztályozó értekezlet

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

9.

Tanítás nélküli munkanap

Pályaorientációs nap

 

11.

Tanítás nélküli munkanap

Gyereknap

 

11.

A nyelvi mérés eredményeinek közzététele az iskolai honlapon

Intézményvezető

Rendszergazda

11.

Utolsó tanítási nap – „bolond ballagás”

Intézményvezető, oszt.fők

12.

10.00

Ballagás

Intézményvezető

Osztályfőnökök

14., 15.

Tanítás nélküli munkanapok – felügyeletet biztosítunk az azt igénylő tanulóknak

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

Napközis nevelők

15.

OH kérelmek beadási határideje egyéni tanrend kérelmezésére

Osztályfőnökök

18.

17.00

Tanévzáró

Intézményvezető

Intézményvezető-helyettes

29.

A fenntartó, az intézményi tanács értesítése a tanévről

Intézményvezető

         

 Hétvégi házi feladat és írásbeli dolgozatok szabályai:

A házi feladatok mennyisége és tartalma évfolyamonként változik.

Szempontok:

Egyénileg a tanuló képes legyen megoldani

Az időráfordítás ne haladja meg első évfolyamon a 30 percet, 7-8. évfolyamon a 90 percet, a többi évfolyamon, ezekhez az arányokhoz igazodunk.

Az írásbeli feladatok mennyisége ellenőrizhető legyen a tanítási óra elején.

A szünetek idejére több feladat nem adható.

A hétvégére adott házi feladatok mennyisége nem haladhatja meg a hét közbeni házi feladatok mennyiségét.

Egyéni feladatok (kiselőadás, beszámoló, házi dolgozat) elvégzésére minimum egy hét rendelkezésre álló időt kell biztosítani.

Írásbeli számonkérés:

Szempontok

Írásbeli beszámoltatás funkciói, annak típusai szerint: röpdolgozat, záró dolgozat, témazáró dolgozat, mérőteszt, esszé stb.

Az egyes írásbeli beszámoltatás típusszerinti gyakorisága: tanítási óránként, félév és évvégén, tematikus egységek lezárásaként stb.

Az egyes beszámoltatási típusok rendje: röpdolgozat, max. 15 perc, témazáró dolgozat max.2x45 perc stb.

Az egyes beszámoltatási formák értékelésben betöltött szerepe: a röpdolgozat felelet értékű.

Az írásbeli beszámoltatás korlátozása: témazáró dolgozat előre bejelentve egy napon maximum kettő írathat. 

Az iskolai tanév 2020. szeptember 1-jétől 2021. augusztus 31-ig tart.

Eseménynaptár

Augusztus 2021
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5